Pureći burger s pestom, sušenim rajčicama i pečenim batatom

Moj dragi je veliki ljubitelj fast fooda. Nedavno je neočekivano završio u bolnici na malo težoj operaciji, zbog koje gotovo 72 sata nije ništa jeo. Logično, jedva je čekao da izađe i da mu ja spremim nešto fino! Naravno, nije mi palo napamet da mu napravim nešto nezdravo, a istovremeno sam htjela spremiti nešto što inače jako voli. Stoga sam se odlučila za pureći burger s malim ”twistom”. Iskombinirala sam burger od nemasnog purećeg mesa uz dodatak umaka pesto genovese, mladog luka, češnjaka, sušenih rajčica i nešto zelenjave. Koliko mu se svidio? Pojeo je dva ogromna burgera i pitao imam li sastojaka za još jedan.

Pročitajte više →

 

Recept je rađen u suradnji s Jamnicom te ga pronađite na njihovom portalu “JaKuham”!   Link

 

dsc_1770-2-2

Leave a comment